• 1Oranje-slide site (1).jpg
  • 2Oranje-slide site (2).jpg
  • 3Oranje-slide site (3).jpg
  • 4Oranje-slide site (4).jpg
  • 6Oranje-slide site (6).jpg
  • 8Oranje-slide site (8).jpg
  • 9Oranje-slide site (9).jpg
  • 10Oranje-slide site (10).jpg
  • 11Oranje-slide-site-11.jpg
  • banner7.jpg

Binnenkort

Geen activiteiten gevonden

Hoofdsponsor

 C.m.v. Oranje Minnertsga ontving van het Nederlandse koningshuis, de koninklijke erepenning vanwege het 100-jarige bestaan in 1994. Oranje is opgericht in 1894 door een gift van de toenmalige koningin Wilhelmina. De penning en het logo mag Oranje gebruiken op haar uitingen en toont aan dat het koningshuis de inspanningen van de vereniging voor de maatschappij waardeert.

Sponsoren

sponsor4.jpg

Inloggen

De Feetwarmers zorgen zaterdag 15 februari voor de vrolijke noot op het jaarlijkse Krokusconcert van Oranje dat plaatsvond in de Meinardskerk in Minnertsga. Het concert is een jaarlijks hoogtepunt voor de fanfare: ieder jaar zoekt de vereniging een aansprekende, muzikale gast om samen een muzikale performance van niveau te geven. Zo waren in het verleden al talrijke bekende muzikanten en artiesten te gast, zoals Piter Wilkens, Gurbe Douwstra, Irish Stew, Rients Gratama, het Frysk Fanfare Orkest en mannenkoor Edoza.

 

Acht muziekverenigingen uit Noordwest-Friesland gaan op zaterdag 21 december de straat op voor ‘Serious Request’ om geld in te zamelen voor het Rode Kruis die daar kinderen die sterven aan diarree mee wil helpen. Deze kinderen vormen het goede doel waar de drie DJ’s van radiozender 3FM zich dit jaar hard voor maken door zich zes dagen op te laten sluiten in een glazen radiostudio om daar non-stop uit te zenden. Dit ‘Glazen Huis’ staat dit jaar in Leeuwarden: van 18 tot en met 24 december. Door geld te doneren kunnen plaatjes worden aangevraagd door luisteraars. Het doel is om met ‘Serious Request’ zoveel mogelijk geld in te zamelen. De actie heet dan ook ‘Let’s clean this shit up!’.